26 martie 2009

M-am tras sau nu pe cur?

NU M-AM TRAS PE CUR ! Pur si simplu nu am mai avut nimic de spus. Dupa trei zile pline de Basescu, marti - summit al procurorilor din intreaga lume, miercuri - dezbatere "criza din agricultura" si azi - bilant S.R.I., in sfarsit am un subiect pentru blog. De fapt e o intrebare. Cand naiba vine primavara? Ca m-am saturat de frig, de caratul gecii dupa mine, m-am saturat de un pulover peste tricou sau camasa, m-am saturat sa tremur de frig cand stau la coada la "Pauza de masa".
Azi parca da putin insa sa se incalzeasca. La Protv, sclavul vremii, Victor Slav, ne spune ca vine primavara. Bosorogii de la A.N.M. care studiaza starea vremii cu degetul aratator inmuiat in saliva spun la fel, vine primavara.
Mai am nevoie insa de inca o sursa ca sa fiu convins de acest lucru. Si sursa sunteti voi, cei care imi cititi blogul. Vine sau nu primavara?

14 comentarii:

Lucylle spunea...

Bine. Dacă tu vrei, vine primăvara. La cum văd eu situaţia.... încă nu vine primăvara. Eu încă mor de frig. Sunt cam degerată de la o vreme. Şi sunt cel mai neinspirat om când trebuie să-l întrebi dacă e cald. Mie mi-e frig mai mereu :D [excluzând 40grade umbră].

La ce eşti tu reporter? Ziar? (nume) Televiziune? (nume) m-ai făcut curioasa, şi eu am lucrat ca reporter pt un ziar local acum vreo câţiva ani.. (cred că 4 sau 3, nu mai ştiu)

A lu' Năstase spunea...

:)) Pai nu cred ca ar fi frumos sa afli de la mine...Vezi ca am postat mai demult niste materiale de la postul tv pt care lucrez...:))
Hmmmm...nu-mi place pesimismul tau :))) Speram sa zici ca vineeeeeeeee...acum m-am resemnat.:D

Lucylle spunea...

Ţi-am citit mai tot blog-ul. Am văzut că ai spus de o tipă Dana şi apoi nimic. Am văzut pozele din italia, apropo, frumoase, am văzut şi câte ceva ce nu pot vizualiza cu tel mobil. Dacă vedeam unde anume lucrezi nu te întrebam. Dacă nu vrei să-mi răspunzi, ok, cred că voi înţelege.

Nu sunt pesimistă doar că eu simt frigul altfel. Îl simt dinainte să ajungă. Am dureri de cap când presiunea atmosferică este joasă şi toţi spun NU! Aşa că, dacă mă întrebi pe mine dacă vine primăvara, îţi voi spune nu ştiu. Când nu voi muri de frig atunci a venit. Mi-e încă frig.

Anonim spunea...

Tre' sa vina. Nu de alta, dar mi s-a cam acrit de facturile imense pentru gaz. :P
La Cluj e soare. Si am reusit sa gasesc zambile de vanzare...
Cum poti sa zici ca n-ai avut nimic de spus, dupa 3 zile cu domni asa de vaza? :P Mai degraba, ca esti prea dezgustat.

A lu' Năstase spunea...

@Inger Cazut - lucrez la B1 TV :)))

Lucylle spunea...

Ce greu a fost :)) sa-ti fie de bine. Ai nevoie de ajutor ? :D si cu Dana? Cum a mai rămas? Sau e prea intim, particular şi nu "mă" priveşte?

CriSSa spunea...

..daca tu zici ca te-ai "tras pe cur"(btw, aiurea expresie), eu ce sa mai spun, ca n-am mai scris de vreo 2saptamani?? si inca nu am chef..nu pot..cred ca astept primavara, alta explicatie nu gasesc..
daca afli cand vine sa m-anunti si pe mine :P

Anonim spunea...

vine, vine :D Nici nu o sa ne dam seama cand o sa se faca vara :)

A lu' Năstase spunea...

@Inger Cazut - Nu cred ca ai cu ce sa ma ajuti, poate doar daca vrei sa vii in locul meu la munca cand nu am chef :)))
@Crissa - Imi pare rau ca te-a oripilat expresia cu trasul pe .... :)) Stai fara grija...Te anunt cand vine "fraiera" de primavara :D
@Alexa - Gataaaa. E clar. Deci vine primavara. Tu esti a treia sursa de care aveam nevoie...:))

CriSSa spunea...

hai ca n-am zis "oripilat", da` oricum am pretentii de la tine, nenea reporteru` :))
cineva minte aici..am vazut soarele, da` am deschis geamul si e frig :| o data ceva mai exacta se poate? :D

miky...si atat! spunea...

Primavara a venit de ceva vreme,cred ca tu esti mai friguros...Daca nu e suficient de cald pentru tine acum,asteapta vara,poate iti va fi bine atunci.Ti-am transmis o leapsa,asta daca ai timp si vrei sa o rezolvi.

Unknown spunea...

Bai nu stiu..da sper sa vina odata ca eu una sunt satula de vremea asta capricioasa...

Cata spunea...

deciii...la mine e cald si bine. a venit primavara. acu' va las ... ies sa ma plimb.
tschus!

Lucylle spunea...

Eh, sper că te-ai convins că primăvara a venit. :)
Ascultă Holograf cu "Primăvara începe cu tine" şi să mai spui tu că primăvara nu a venit :P oricum de câteva zile e minunat. Eu nu prea mai stau prin casă din cauza asta.
Şi încă ceva : în mass media aş mai lucra doar dacă ar fi pt o revistă unde nimeni nu mă bate la cap cu ce şi cum să fac. Nu ar lucra iar ca reporter şi redactor. Nu mai pot. :) mi-a ajuns. Aş încerca altceva. Dar nu ştiu ce. Sunt în căutări. ;)
nu uita de melodia asta. E superbă. Poate o ştii deja. Primăvara începe cu tine :)