22 martie 2009

Leapsa "the fucking songs"

1. Pune playerul pe shuffle.
2. Apasă "înainte" pentru fiecare întrebare.
3. Foloseşte titlul melodiei ca răspuns pentru fiecare întrebare. Chiar dacă nu are sens. Nu trişa!

1. How are you feeling today?
Notoriuos B.I.G. - Can't You See

2. Will you get far in life?
The Verve - Bittersweet Symphony

3. How do your friends see you?
Notorious B.I.G. - Who Shot Ya?

4. Will you get married?
Bob Marley - One Love

5. What's your best friend's theme?
Fat Joe - Part Deux

6. What is the story of your life?
Enigma - Return Of Innocence

7. What was the high school like?
2PAC - Be The Realest

8. How can you get ahead in life?
Notoriuos B.I.G. - Dreams

9. What is the best thing about your friends?
Afu-Ra - Scat Man

10. What is in the store of this weekend?
2PAC - All eyez on me

11. What song describes you?
NAS - Revolutionary Warfare

12. What song would describe your grandparents?
Notorious B.I.G. - Nasty Boy

13. How is you life going?
J.O.I.N.T. - Curve

14. What song will they play at your funeral?
Nelly feat. Kelly Rowland - Dilemma

15. What does the world see you?
K-nabis feat. Tonik Obiektiv - Ingerul meu

16. Will you have a happy life?
NAS - Mastermind

17. How can i make myself happy?
Notorious B.I.G. - Sky's The Limit

18. What should you do with your life?
Junior M.A.F.I.A. - I've been


Foarte amuzanta leapsa. Am avut mari emotii la punctele 11 si 14 sa nu-mi pice melodii de cacat. :)) Dar a iesit bine pana la urma...

12 comentarii:

Lucylle spunea...

A ieşit foarte bine chiar :)) e bine că e dilemă. Poate într-un final dai un telefon "mă primeşti? nu am făcut nimic acolo."
mă aşteptam să fie plin de manele pe aici. Sincer. :D că tot spuneai că ascultai...

Cata spunea...

:)) la mine a iesit super weird...dar bine pana la urma. :))

A lu' Năstase spunea...

@Inger Cazut - Nu am nicio treaba cu manelele :))))) Le urasc!! Aici era o leapsa cu adevarat si fals :)))

miky...si atat! spunea...

Tare leapsa asta...ca si blogul tau.Te voi 'citi'de azi...in primul rand la indrumarea prietenei mele,Inger Cazut...

Lucylle spunea...

:)) când citisem leapşa aceea în care ziceai de manele nu mi-a venit să cred, un tip care ascultă aşa ceva. Mi-era dubios :D

şi cu privire la broken strings.... Rămân la traducerea cuvânt cu cuvânt. Adică la corzi rupte. Deşi nu mă încântă idea prea tare, dar până găsesc ceva pe sufletul meu rămân la asta.... Sau la ce-ai zis tu ... ;)

Lucylle spunea...

Numele meu este Luciana ;;)

A lu' Năstase spunea...

Incantat de cunostinta Luciana...Numele meu este Alexandru :))

Unknown spunea...

Big dilemma with your funeral..:))...tare:D

Ioana C. spunea...

chiar amuzanta leapsa asta

Anonim spunea...

Ai idee despre ce cufar vorbesti?

A lu' Năstase spunea...

Ce cufar prietene??? :))))

zuPPazThaR spunea...

Daca tot iti place muzica...incerca asta : Fara muzica viata ar fi o greseala