30 martie 2009

Incercati si Cheile Bicazului! Parerea mea...


"Cu acest articol particip la concursul organizat de Premier Tour, pentru desemnarea Brandului Turistic National."

:)) Da. Particip la un concurs. Sunt convins ca nu o sa castig nimic dar de ce sa nu incerc, mai ales ca e un subiect care imi face placere sa il disec la mine pe blog. E vorba despre promovarea unei destinatii romanesti. Eu m-am oprit la Cheile Bicazului. Sunt din Piatra Neamt, la origine, dar asta nu are de-a face cu alegerea mea. Rar sunt subiectiv.
Asadar, de ce sa promovam mai mult Cheile Bicazului? Ei bine, in primul rand pentru ca aceste Chei ale Bicazului sunt o experienta unica la noi in tara
. O punte practic de legatura intre Moldova si Transilvania. Zona e un parc national in adevaratul sens al cuvantului. Nu vad de ce nu am promova si noi mai mult aceasta destinatie pentru turistii din strainatate.



10 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Frumoasă zonă... Am fost de multe ori, de fiecare dată am rămas împresionat şi m-am simţit extraordinar... PS - mă găseşti şi la http://blogdesport.bloggerul.ro/

Lucylle spunea...

Cunosc zona aia :D din cărţi şi prin puterea minţii. Nu am avut posibilitatea de a călătorii prin ţară, dar îmi plac pozele, cărţile turistice, broşurile. Ştiu că nu se compară cu realitatea dar, posibilitatea.
Şi tu, vei câştiga că e făcut cu pasiune şi asta contează cel mai mult. Nu totul se rezumă la câştig. Un câştig este şi participarea.
Devin filozoafă :D

Şi zici că Lisandru aici mai sus e rapidist? :D îi vizitez adresa aceea. :D "o pitzipoanca şi fotbalul" :))

Danap spunea...

ce-ar fi sa promovam noi Cheile Bicazului cu o vizita in zona? :D
Ca tot e vremea asta frumoasa acum ;;)

miky spunea...

Succes la concurs!Zona este intradevar superba.

menialy spunea...

superba zona, intradevar. Dar sa nu trebuiasca sa stai in asa-zisele hoteluri din zona...

Sa ai bafta la concurs. :)

Anonim spunea...

Been there, done that. Sunt frumoase, abia astept sa mai trec odata pe acolo.

Unknown spunea...

well...very nicely put

Frumoasa zona ,te duce cu gandul la haiduci.
Cool articolul.
Felicitari.

Iuhasz Gerlinde spunea...

:) Nu mam obtinut sa nu las un comentariu. Sincer mi-a atras atentia acest articol. Si ai dreptate. Merita vizitate naceste locuri. Am avut si eu ocazia savizitez Cheile Bicazului si Lacul Rosu. E uimitor. Si cel mai interesant lucru a fost, pe langa experienta dobandita si clipele minunate petrecute acolo, ca aceste locuri mi-au schimbat total parerea despre tara noastra.

Asa ca iti urez mult succes la concurs ;)

Anonim spunea...

e superb acolo iarna! ultima data am fost pe 4 ianuarie.

Marissa spunea...

experienta la greu .. castigi!
e buna si aia decat frunza la caini.