9 martie 2009

Cat esti de roman?? O imbecilitate de test...

Sunt 63% român.
Testul zice aşa:

Eşti frate cu dracul, iar puntea e viaţa. Ţi-e bine în România că ştii că altundeva nu te-ai descurca. Dacă ţi s-ar da bani, ai şi arbora un steag de ziua naţională. Când vorbeşti cu străinii devii şi mai patriot decât de obicei şi începi să le spui despre Brâncuşi şi Duckadam chiar dacă nu-ţi place nici pictura, nici handbalul. Nu asculţi manele, dar după ce te îmbeţi, parcă merg. Îţi place să-i corectezi pe alţii când greşesc. Şpaga e prietena ta bună. (51 - 70 de puncte)

Fă şi tu testul aici.

8 comentarii:

Anonim spunea...

Ce să spun? Sunt român fără să fie nevoie de teste. Ce dracu' să îmi spună testul, că mă încadrez între şi între? Nu agreez românaşii care se bat cu pumnul în piept şi-atât, mă enervează cei care îşi fac ţara de râs şi trădătorii... În rest, sunt un român absolut normal... O zi bună!

Danys spunea...

ba daca tu nu stii cine e Andra , e vai de capul tau atunci , e cea mai buna voce din Romania

A lu' Năstase spunea...

Am zis ironic ca nu stiu cine e Andra. Dar tot o panarama de "vedeta" e. Nu te supara frate :)))

CriSSa spunea...

damn..53%..dar am zis "damn", deci..:))

Anonim spunea...

51 % si eu. Ce tampenie de test. :|
Alta data sa ne arati ceva mai interesant :D

A lu' Năstase spunea...

hahaha...e facut la misto fraieru de test...oricum eu am 63 la suta...dar nu ascult manele nici daca sunt in coma alcoolica...:))

Anonim spunea...

67%......ultima parte cu spaga mi se cam potriveste ce-i drept...:P....iar tu alex cu manelele si coma alchoolica..stttt...sa nu te mai auda careva:))))

Anonim spunea...

hmm .. eu am 73% ..
:)) da parca sincer tin cu romania in procent mai mic decat mi a iesit in amagitu asta de test.