23 ianuarie 2009

Pazea!!! Football Manager creeaza dependenta !!!!

A auzit probabil toata lumea macar o data in viata de o stire cu un japonez care a murit in fata calculatorului dupa nu stiu cate zeci de ore de jucat la PC...Acum sa va zic si de mine...Desi nu am inca perseverenta si infantilitatea japonezilor, nu pot spune ca sunt departe de dependenta data de unele jocuri pe calculator. De exemplu, de prin 98, joc cu regularitate un joc pe care foarte multa lume nu il intelege. E vorba de Football Manager...Un joc de management fotbalistic...Practic tot ceea ce faci e sa alegi tactica, jucatorii, transferurile, vorbe, antrenamente...Iar in restul timpului stai si te uiti cu jucatorii alearga dupa balonul rotund...Palpitant, nu?? Ei bine, da...jocul asta mi-a mancat sute de nopti si zeci de week-end-uri. Dar gata cu scrisul, mai multe amanunte altadata, ca acum am meci :))

6 comentarii:

Anonim spunea...

Mimi
Bine ca a pus cineva un post cu ceea ce ma doare si pe mine. Am 36 de zile, 12 ore si cateva minute state in acest joc. E mult? Eu vreau sa ajung manager de nivel 20, dar imi tot gasesc nod in papura, si ma mai amana.

Anonim spunea...

Jocul asta ma plictiseste. Dar pierd si eu nopti integi cu NFS. Fiecare cu viciile lui ;)

Anonim spunea...

Mimi
E bun si NFS, dar fotbalul e rege.

CriSSa spunea...

mai, mai, ce ti-e si cu jocurile astea..ar fi urat sa spun "get a life", nu? ;)) nu pot sa spun asta..da` ai putea sa faci multe altele in loc sa te joci...go out, have fun, meet people :P nu te`am convins, nu? ma gandeam eu..:P

A lu' Năstase spunea...

:)) Crissa sa stii insa ca nu e chiar panica...Desi joc destul de mult, jocul asta nu-mi afecteaza viata sociala...Tu nu ai vreun joc preferat?

CriSSa spunea...

well..nu-mi plac jocurile pe calculator, dar era oarecum previzibil, nu? :P