27 decembrie 2008

Prin Italia sub nameti impresii dintre patru pereti


In sfarsit am si eu putin timp sa pun mana pe un calculator legat la internet si sa va scriu cateva impresii din vacanta italiana. Dintre sticle goale de birra Moretti si felii de pizza gandurile nu pot fi decat unele bune. Dupa cateva zile petrecute la Roma, am intins-o intr-o zona muntoasa, undeva prin centrul Italiei, intitulata Abruzzo. Aici zapada e la ordinea zilei. Din pacate nu am putut schia pentru ca in ziua in care am ars-o la partia de sky ningea si batea un vant foarte puternic...Dar nu disper! Merge si asa...Oricum mai am o saptamana pana ma reintorc la datorie pe pamant romanesc...Salutari si imbratisari pentru golanii mei(se stiu ei:D)...pentru bunii mei colegi de munca (se stiu si ei:D) si nu in ultimul rand, cele mai bune ganduri si multi pupici speciali pentru o fata pe nume...oopss...Dana :D (se stie ea:D)...Va Pup pe Toti si La multi Ani !!!!


Niciun comentariu: