3 decembrie 2008

Ciorditorul de prietene

Fratilor, dupa emo, cocalari sau pitipoance a aparut o noua specie de bipezi cu probleme la mansarda...Neavand ce face am ajuns intr-o dupaamiaza, printr-o intamplare nefericita, pe un site strainez cu nume cel putin dubios la prima lectura: www.girlfriendstealer.com Intr-o traducere neaosa: www.ciorditoruldeprietene.com Ei bine, da...apare la orizont o noua categorie de pustani plictisiti de laba sau de sexul cu o partenera/partener normal...De pe site aflam ca pentru unii a fura prietena prietenului este un mod de viata, o implinire a personalitatii, si o demonstratie de rautate si egoism...What the fuck...cum vine asta?? Cat pula mea de frustat sa fii incat sa futi prietenele prietenilor tai doar ca sa iti implinesti personalitatea??!! Frate s-a intors lumea cu curu-n sus...Sexul normal cu o partenera a devenit atat de banal incat acum labarii cauta sa futa femeile altora pentru a atinge orgasmul :))) O singura nedumerire am...Ce face un raton din asta cand ajunge sa aiba la randul lui copii??? Ii fute prietena lu' fii'su ??? Probabil ca da...Noua molima pe care o pot intitula sugestiv : "ratoni" se alatura astfel inventiilor din prea multa plictiseala a secolului 20: emo, cocalari, pitipoance si...ratoni. :D

Un comentariu:

Lucylle spunea...

Pe bune? Ratoni? Ai tu.... Dar ăştia exista de când e lumea. Şi eu am primit avansuri de la prietenii prietenului meu, dar am reuşit să-i tai elanurile de cucerire. Depinde şi de tipă. Ori le răspunde ori le refuză. Şi este valabilă şi reciproca de asemenea. Dar îmi place denumirea ta. Şi mie groază să mă gândesc că au şi un site special. Bravo lor.

[nu am ce face şi citesc pe la tine ;)]