3 decembrie 2008

Diminetile, ca berile

Intrebarea fireasca care ar urma ar fi urmatoarea: Pai ce treaba are berea cu dimineata? Ei bine, uite ca are...Desi daca esti inca la scoala probabil o arzi asa: "Fata, am baut o bere dimineata, iti dai seama, ma duc binedispusa la scoala..." da...da atat de binedispusa, incat peste cateva ore o sa fii bine sub fusta :D...in fine...dar nu despre putzoi de astia e vorba...
A baut cineva vreodata bere la 6 dimineata?? Eu ala, eu ala...Uite ca eu am baut....si e o senzatie extraordinara...e de 10 ori mai inviorator decat orice energizant...nu-ti da aripi ce-i drept, iti da senzatie de balonare...dar nu conteaza...nu degeaba zicea Cumicu "Diminetile-s ca berile/ Mereu reci/Mereu seci/Ai grija sa nu te ineci."
Eu zic asadar ca berea sa vina in completarea diminetilor...Lasati deoparte sabloanele si cutumele de tipul "nu beau frate asa de dimineata...! Nici nu m-am trezit bine si ma apuc de baut?". Ei uite ca nu e chiar asa...O bere arata la fel si dimineata si seara fratilor! Nu va mai cacati atat pe voi...

Niciun comentariu: