26 februarie 2009

6 lucruri care ma fac sa zambesc

Observ ca e o moda acum si circula tot mai des postul cu cele 6 lucruri care te fac sa zambesti. Sper ca cifra 6 nu sare legatura cu Satan ori cu pasapoartele biometrice...insa si astea ma fac sa rad...In fine. Iata si lista mea...
1. "The chosen one": Dana !!! Clar asta e cel mai des lucru care ma face sa zambesc :)
2. Naivitatea oamenilor din jurul meu. E un izvor nesecat de amuzament pentru mine...
3. Berea. Cand vreau sa zambesc, apelez la ea. Are efect instant si persistent.
4. Pisicuta care scoate limba la avatarul colegului de apartament. Un lucru involuntar care imi provoaca mereu lacrimi si rasete in cascada.
5. Cand castiga Rapiduletul :))
6. Soarele! Cand afara e soare, nimic nu ma face sa fiu posomorat.

Cam astea sunt, asa gandite pe repede inainte. Si pentru Crissa care mi-a dat leapsa, sa stii ca nu ma las afectat de mizeriile din tara asta. Doar scriu ceea ce cred :)) :D
Si pentru bunul meu coleg fara blog, Adi Pasarin, dupa ce citesti postul asta esti obligat sa expui si tu, la rubrica de comentarii, cele 6 lucruri care te fac sa zambesti...:D Spor la treaba. Cine mai are chef sa-si expuna cele 6 lucruri, este asteptat cu ele la comment...:D

9 comentarii:

Anonim spunea...

So....I'm a "lucru" eeeeeh? :-w
=)) Te puop buai :X

CriSSa spunea...

chiar asa...Dana nu se pune ca nu-i lucru :P
si ea oricum te face sa zambresti, vroiam ceva nou :P
so...tre' sa completezi lista cu inca un motiv ;))

A lu' Năstase spunea...

Hai ca o sa completez aici in particular inca un motiv:))
M-am tot gandit vreo 5 minute si am ajuns la concluzia ca atunci cand portofelul meu e burdusit cu bani e un motiv serios sa ma faca sa zambesc...Cam astea ar fi lucrurile care fac "minuni" pentru ten si sanatate...:D

Anonim spunea...

off topic!!!
am ajuns pe blogul asta intamplator, pentru ca mi-a iesit in evidenta numele tau, vazut la comentariile pe blogul picitigratis si m-am gandit sa vad ce se intampla pe aici.
culmea e ca am mai descoperit si la profil cateva coincidente:) ma cheama ca pe tine :P (Alexandra Nastase), am tot 23 ani, sunt tot zodia Fecioara si inainte de jobul care il am acum, am fost si eu, la randu-mi reporter. Ciudat:) Anyway, vroiam doar sa te salut si sa iti doresc o primavara frumoasa.

A lu' Năstase spunea...

Hahahaha, foooartee tareee coincidenta!!! Sper ca ti-a placut blogul meu si te invit sa mai intri...:D Have a nice dayy

Anonim spunea...

Scuze!Din motive obiective n-am putut sa ajung ieri la un calculator pentru a raspunde mai prompt la provocarea ta. Nu sunt foarte inspirat acum, dar astea sunt cateva lucruri care ma fac sa zambesc.

1.Orice politician cabotin.

2.Dacia 1310 a unui vecin de bloc. O biata masina mioritica de inspiratie frantuzeasca transformata într-un bizar amestec de esecuri estetice.

3.O cola rece si....doar atat:)

4.Orice episod din Seinfeld, Family Guy sau American Dad.

5.Filmele de duzina care prezinta realitatea ca pe o telenovela siropos-vulgara şi al caror final este 100% previzibil inca din primele minute. Au si ele farmecul lor. ;)

6.Scenele in care politicieni cu staif sunt pusi la punct de cetateni obisnuiti.

Anonim spunea...

Sm intrat din curiozitate, fiindcă am primit pe blogul meu un comentariu din care reieşea că autorul comentariului nu a înţeles de ce era tristeţe totală pe acolo. Nu mi-a răspuns la mail, aşa că încă nu ştiu dacă era vorba despre tristeţea ultimului articol - care avea un anumit mesaj, dar vizitatorul a trecut peste el - saz despre tristeţea întregului blog. Dacă este vorba desprea doua variantă, atunci vizitatorul a fost superficial. Blogul nu este trist deloc şi chiar este citit de oameni care încă mai gustă metafora. Sunt un musafir care nu întreabă ce-i cu hazul ăsta total pe aici, ci doreşte în continuare baftă autorului...

Anonim spunea...

Sorry pentru nişte litere tastate aiurea, dar tocmai acesta este hazul, nu?!

Anonim spunea...

BEREA RULLZZZZ!!! :P