23 februarie 2009

Pixu' cu Cozmin si munca in mina


























Pixul meu cu "Cozminprimar.ro" a incetat din viata! Si-a dat ultima picatura de pasta in timpul unei conferinte de presa la Ministerul Justitiei. Paradoxal, ati zice, justitia e oarba. E injust ca intr-o institutie care ar trebui sa imparta echitabil dreptatea, eu sa fiu vitregit de un drept elementar. Acela de a imi nota notitele pe o coala de hartie galbena. Dar nu e bai. Nu pun de astea la suflet Am de rezerva pixul cu "Votati Jean Popescu la Camera Deputatilor" :))


Am inceput o noua saptamana de munca. Cea premergatoare instalarii in mod oficial a primaverii. Lunea e cea mai gretoasa zi. Week-end-ul ce tocmai a trecut si-a pus indubitabil amprenta asupra ciclului zi-noapte, care s-a inversat iar, până la o noua sambata. De azi trebuie sa ma trezesc din nou la 8 si sa merg la munca in tandem cu valul clasei muncitoare. Nu inteleg de ce la noi inca se practica sistemul acesta rigid de munca...Am auzit de altfel ca prin tarile civilizate se lucreaza tot mai des in doua cicluri: 9-17 si 14-22. Cu pauzele de rigoare la mijlocul intervalului de truda. In Italia, de exemplu, in orele 14 si 16, majoritatea magazinelor sunt inchise. Ceea ce mi se pare o treaba foarte buna. Numai la noi pauza de masa e lasata la latitudinea Celui de Sus. Si inca ceva...in afara se practica si munca acasa, in domeniile care se preteaza la asa ceva. Si se pare ca e chiar mai productiva decat cea de la birou. La noi insa seful vrea sa-ti vada neaparat mutra buhaita la munca, indiferent ca dormi pe tine sau ca te prefaci ca muncesti. Hai spor la munca :)

3 comentarii:

Domnul.Brucan spunea...

Sufla-n mina, ca la scoala :))
Mai scoti 2-3 pagini de la el, fo' sure :D

Domnul.Brucan spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Lasa pixurile sa se termine, idei sa fie....cine stie ce poate iesi dintr`o mina noua ;;)