2 februarie 2010

Hossu Barbosu', sindicalisti fomisti si chef de munca din P...rimarie...

Proteste, proteste si iar proteste. S-au trezit acum trepadusii din primarii si consilii judetene sa faca o prima greva de avertisment. Lasati in curu' gol de disparitia sporurilor aberante, oamenii au ramas sa pape dintr-un salariu de, sustin majoriatea dintre ei, 1000lei. Am vazut oameni imbracati bine care se plangeau, am vazut pe unii mai amarati care se plangeau, am vazut unii cu masini scumpe la scara primariei, care si ei surprizaa...se plangeau. Toata lumea se plangea. Perioada 2000-2006 este data uitarii. Atunci a fost, ca sa va reamintesc, dezmatul pe bani publici. Sporuri peste sporuri, tichete cadou, bonuri de masa, prime, bonusuri etc etc...Ora H era clar ca trebuia sa vina odata. A venit anul asta, cu cateva semne anul trecut. La privat de ce nu zice nimeni cata debandada e . Mai ales in presa si tv, unde s-a ajuns sa se vorbeasca de faliment in masa?! Asa ca mai bine sindicalistii, sa-si vada lungul nasului, au tras cat au putut ani de zile. De fapt, la naiba, oi fi eu ghinionist sau nu mi-am ales bine cariera, dar habar nu am cum arata un tichet de masa, o prima sau un bonus. Si asta dupa patru ani de munca. Noi sa fim sanatosi. V-am pupat cu spor(uri)...

Niciun comentariu: